Lördag morgon

Ett gäng av oss åkte till Palma igår och det blev en riktig trevlig visit. Några hade hyrt bil, men jag tog bussen med Robin och Martin vilket var jättesmidigt. En timme tog det och när vi var framme mötte vi upp tjejerna som tagit bilen och sen bestod dagen av shopping, fika, restaurangbesök och sightseeing. Så otroligt mysig stad och vi hade det så härligt hela dagen! Jag fick med mig lite smågrejer hem, bl a en fin kofta och en klänning :)

Idag är vi också lediga, känns som rena lyxen att ha två lediga dagar. Jag ligger fortfarande i sängen utan ett uns av dåligt samvete. Om en stund är det dags för lunch och sedan ska jag börja kolla stämmor på den nya rockshowen. Lite senare är det några i gänget som har dragit igång ett disneymaraton så vi ska samlas och kolla på Disney på storbildsskärm. Inte illa, och ni som känner mig kan gissa att jag blev glad när jag fick höra om den idén! :)

Ikväll ska vi gå ner till hamnen och äta tapas på någon restaurang, ser fram emot det. Jag trivs här som fisken i vattnet, allt är toppen. Men på lediga dagar hinner man tänka mer, och då blir saknaden lite jobbig. Tänker på er därhemma hela tiden. Älskar er!



Kommentarer
Anki

Man blir helt klart avis! Här är fortfarande snö! Jag gillar absolut inte vintern annat än på jul o nyårsafton. Kram på Dig o njut av ledighet o värme!

2013-02-23 @ 17:50:34
Pappa

Puss lilla godis. Du är så duktig

2013-02-24 @ 14:53:40
Anonym

Tänker på dig. Du skulle nog tycka det var lite mysigt att åka skidor med mig. Men det får bli ett annat år. Njut av värmen och solen. Puss mamma

2013-02-24 @ 14:54:30
Anonym

Åh Maria! Du är och har alltid varit en fantastisk person. Vacker, sjunger som en gudinna och skriver oootroligt bra!! Grattis och lycka till med ditt nya toppen jobb! Var rädd om dig och akta dig för dumma! Kram gamla grannen Marie

Svar: Vilken otroligt fin kommentar! Jag blev väldigt rörd och glad när jag läste den. TACK Maria! Var rädd om dig. Kramis
miuts.blogg.se

2013-02-25 @ 19:32:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0