Måndag

Idag har det varit en riktigt bra dag. Fullt med rep som vanligt, men jag var inte lika trött som igår, så energin har liksom varit högre. Man känner verkligen hur gruppen kommer närmare varandra för varje dag som går, häftigt när det känns som att man faktiskt gillar ALLA och att det är ömsesidigt.

Jag har typ ont i magen också, man skrattar som en galen med alla så fort man inte är tvungen att koncentrera sig på rörelser eller ta in information. Det är rätt lustigt att umgås med folk som är rätt lika en själv, estetmänniskor är ju normalt sett väldigt utåtriktade och öppna, inte rädda för att bjuda på sig själva liksom. Så härligt.

Men det ligger ju såklart tankar och gnager bak i huvudet hela tiden, det är liksom oundvikligt för mig. Jag har en liten apa på min axeln som ploppar upp då och då, som är elak och säger åt mig att jag är dålig, ful och otillräcklig. Men jag gör mitt bästa med att försöka mota bort honom och jag hoppas att apan ska försvinna mer och mer ju fler dagar som går här. Han ska bort!

Jag längtar faktiskt tills på fredag, då är det vår första lediga dag. Inte för att jag inte njuter av allt det vi gör nu, utan bara för att det känns som att man skulle behöva en lugn dag så att tankarna och allt man lärt sig får vila och lägga sig liksom. Och få sova ut... Wow, vilken dröm!

På tal om sömn är det dags att sova nu. Imorgon väntar dansrep kl 8.00! TJOHOOOOOO!



Kommentarer
Anonym

Ni verkar att ha kul. Kämpa på. Kram mamma

2013-02-12 @ 21:58:26
Linn

Du är ju bäst!! Bort med apan ;)
PUSS

2013-02-12 @ 22:00:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0