Torsdag kväll

Hej! Torsdag och imorgon är sista dagen på rockshowen. Den sista dagen för varje show är det så kallad scenrulle och jamsession, scenrulle innebär att man visar hela showen för producenter och danslärare, och jamsession går ut på att man får visa upp en del av showen för resten av showschool-deltagarna. Som en liten redovisning helt enkelt :-)

Veckans repetitioner har gått bra, väldigt mycket bättre än förra veckan. Dels för att det är lättare dans i den här showen men också för att jag känner hur jag mer och mer tror på mig själv, jag känner ett driv som jag inte riktigt har haft förut att bli bättre och suga åt mig alla tips jag kan få. Det finns liksom ingen prestige för mig när det kommer till dans, all hjälp är välkommen och jag vill slita tills jag kan allt skitbra. Det är en väldigt bra bit kvar dit, men jag känner en glöd och den hoppas jag stannar kvar.

Idag har jag saknar min familj massor. Vill krama min mamma och känna mamma-lukt. Man blir som ett barn emellanåt, så det är tur att det finns massa fina människor att krama på här :)

Ska försöka sova nu, förlåt för lite dålig och tråkig uppdatering. Ska försöka bli bättre! Godnatt! :)



Kommentarer
Mamma

Bra Maria! Härligt att du har ett sånt go. Jag saknar dig massor, men vet att du har det bra. Framför allt är jag jätte nyfiken på showen och jag vill se dig dansa och sjunga. Det bästa jag vet när mina barn uppträder. Tusen kramar

Svar: Det ska du få :) PUSS
miuts.blogg.se

2013-03-01 @ 09:06:40
Wille

Händer i helgen dåe?

Svar: FnizZ. Skoj Skoj
miuts.blogg.se

2013-03-02 @ 15:02:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0