Bye bye Handen

 
Dagarna går och det börjar  verkligen närma sig nu. Jag har flyttat ut från min lilla lägenhet och bor hemma igen. Nu förstår jag verkligen vad folk menar när dem säger att man aldrig vill flytta hem igen efter att ha bott själv,trots att jag trivs väldigt bra hemma så känns det lite halvtrist. Men å andra sidan är det ju bara för 2 veckor, så jag har egentligen ingenting att klaga på.
 
Jag bodde bara i Haninge i 6 månader och trots att jag har lagt ner så mycket pengar och tid på att göra lägenheten till min egen, för att sedan inte bo där särskilt länge, så känns det väldigt bra att faktiskt ha bott själv ett tag. Det känns mindre läskigt att åka iväg tack vare det, jag har prövat på hur det är att bo ensam och känner inte alls att det är jobbigt på samma sätt som jag trodde att det skulle kännas innan jag flyttade hemifrån. Så på det viset är jag tacksam.
 
Tack för tiden min lilla lägenhet! Vi ses kanske någon dag igen :)

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0