Tisdag

De manus och de sånger som jag har fått att repa på börjar sitta och det mesta som jag behövt fixa med är klart. Nu är det bara en vecka kvar tills jag åker, dagarna går fort nu. Eftersom jag först åker till Spanien på showskola i 7 veckor och kommer hem 2 veckor efter det innan jag åker till Egypten känns det inte så farligt att åka iväg, det är mest avskeden från barnen och kollegorna på jobbet som tar emot. Vågar inte ens tänka på hur det kommer att bli sen när jag ska säga hejdå till min familj och vara borta ifrån dem och mina vänner i 8 månader.
 
Som ni kanske märker är jag en sentimental liten dam och jag hatar avsked. Den här veckan är min sista på jobbet, jag slutar på fredag och jag är nära till lipen så fort ett barn påpekar att jag ska sluta. Känner mig så löjlig men jag kan liksom inte hjälpa det.
 
Jag har iallafall pratat med alla som kommer att jobba med mig i mitt showteam i Egypten nu och det verkar vara riktigt härliga människor. Tror stenhårt att vi kommer att bli ett riktigt toppengäng. Finns även en grupp på facebook där alla vi som ska ut på säsong och som ska till showskolan har chansen att bekanta oss med varandra. Nästa tisdag när jag åker är vi 7 st som tar samma flyg från Stockholm. Dessutom ska jag och Mimmi, en tjej som jag träffade på audition och som ska jobba i Grekland, ta sällskap till Arlanda så det kan inte bli bättre.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0