Måndag kväll!

Hallå! Tiden rinner iväg och det har gått rätt många dagar sen jag skrev sist. Ville bara kika in snabbt, ska snart sova, och säga att allt har gått bra de senaste dagarna! Vi var lediga lördag och söndag, väldigt behövligt kan jag säga. I lördags hyrde några av oss bil och åkte till Palma. Där shoppade vi, jag fick till exempel med mig ett par låga orangea converse hem för 25 (!) euro och så käkade vi supergod tapas till lunch. Det var en helt fantastisk dag med helt fantastiskt sällskap så jag var väldigt glad när vi kom hem!

Dagen avslutades med Black and White-fest på kvällen som var sjukt lyckad. Söndagen bestod av sömn, rep av stämmor till den nya showen och så på kvällen gick vi ett gäng och åt pizza på en fin restaurang i hamnen. Vad mycket energi jag har fått av de här två dagarna, det har varit riktigt härligt.

Idag har vi iallafall startat en ny vecka med ny show, denna gång en helt ny show som aldrig blivit uppsatt förut som heter Passion for Pop. Sjukt bra musik, väldig modern och låtar som man känner igen och tycker om. Det känns väldigt bra! Idag har vi kommit iallafall en ganska bra bit påväg och dansen i den här showen är hittills SKITrolig att göra. Tänk att det skulle komma en dag då jag skrev så, haha!

Enda tråkiga är att jag är jättehes igen. Jag trodde att jag var bra i fredags när vi skulle visa upp showen vi gjorde då, men jag hade lite för bråttom och tryckte på med sång ändå och fick nåt slags bakslag och är jättesliten igen nu. Sjunger inte alls och det är ju supertrist, men jag känner lite att jag inte kan gå runt och hänga läpp för det utan då får jag försöka lägga fokus på dansen och repeterande av låttexter istället. Jag har inte ont alls i halsen och känner mig inte dålig i övrigt så jag hoppas att jag kan börja sjunga igen om 3-4 dagar kanske.

Två veckor kvar här. Ångest.

Men jag saknar er därhemma och längtar tills jag får krama på er igen!!!!



Kommentarer
Mamma

Det låter toppen. Här hemma skiner solen men det är väldigt kallt. Man är trött på alla vinterkläder. Snyggt med orangea converse.
Puss, puss puss

2013-03-12 @ 18:16:04
Linn N

Nu tycker jag att det var lite länge sedan du uppdaterade!!

2013-03-18 @ 14:18:24
Anonym

Halloj! Inget nytt idag heller! Får tolka det som att allt är på topp. Nu är det inte länge kvar innan du är hemma igen. Ska bli kul att få höra om allt som hänt. Kram!

2013-03-18 @ 23:41:29
Anonym

Glömde skriva hälsar Anki :-)

2013-03-18 @ 23:42:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0