Onsdag morgon

Hej på er! Alldeles för länge sedan jag skrev, dåligt jag vet men nu i slutet känns det som att dagarna ser i stort sett likadana ut så det finns inget jätteskojigt att skriva om. Samtidigt händer det saker hela tiden, så det blir lite knasigt.

Jag pratade igår med några här om att det är väldigt svårt att förklara både i tal och text vad det är man egentligen är med om här på showschool. Allt är väldigt internt och svårbeskrivet just för att så mycket känslor är inblandade, och sånt kan ju vara svårt att sätta ord på och förmedla till andra. Men när jag kommer hem ska jag sätta mig och skriva ett inlägg och iallafall försöka :)

Tills dess, KRAM



Kommentarer
Anki

Halloj! Pratade med Yvonne igår. Berättade var du är och varför. Att du ska jobba ned Vingshowen hela kommande säsong. Hon har ju varit reseledare på Spies, son du säkert minns. Då sa hon, himmel vad roligt, Ving också de som är kända för de fina och bra showerna. Redan på min tid var de överlägset bäst! Det var roligt att höra! Man blir lite stolt! Men vi räknar ju med att få en förhandsvisning när du mellanlandar hemma. Ha det bäst så länge! Bamsekram

2013-03-20 @ 20:51:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0