Tisdag kväll

Hallå i stugan! 
Tisdag kväll och vi har hunnit gå igenom allt i showen, både dans och sång och det känns helt sjukt skönt. Nu ska det bara finslipas och putsas till så har vi en till show klar, denna gång en med både sång och dans av ganska svår grad så det känns väldigt häftigt att ha kommit såhär långt. Jag längtar så himla mycket tills alla ni därhemma får se vad vi har lärt oss här och vad det är vi egentligen håller på med! Det är ju en sak att berätta om det, men en heeelt annan att själv få se. De här showerna är verkligen bra, och det är inte för att jag är partisk som jag säger så utan för att jag har fått se dem själv innan vi har lärt oss dem och jag har blivit så impad varje gång. 
 
Idag fick jag ett sånt där moment när vi stod och gick igenom en dans, att det egentligen är helt sjukt att jag ska jobba med det här i 8 månader. Jag ska liksom få betalt för att stå på scenen och dansa och sjunga, det är galet. Man glömmer lätt bort bland allt svett och allt stress att jag får göra det jag älskar och att det inte är alla som får chansen att göra det. Jag tror att det är viktigt att påminna sig själv om det då och då. 

Vi har tre hela dagar kvar tills den här showen ska vara färdig och det känns riktigt bra. Sedan är vi lediga i två dagar och då står party på agendan samt mello-finalen! Så det är bara massa skoj att se fram emot nu :)
 
Det enda minuset är att jag inte har sjungit sen i söndags och att halsen inte är riktigt bra ännu. Jag ska vara tyst imorgon också och så hoppas jag att jag kan köra på torsdag. Det är några riktigt fina låtar i den här showen som jag inte vill missa att få sjunga den här veckan, så jag hoppas verkligen att jag är frisk tills på torsdag. 
 
Vi hörs snart, och som vanligt, JAG SAKNAR ER! :D
Kramis


Kommentarer
Linn L

Jag önskar ibland att det fanns en "Gilla" -knapp haha
Just nu och dom senaste månaderna har du varit och kommer nog alltid att vara en så otroligt stor inspirationskälla för mig, du anar inte hur imponerad jag blir varje gång jag läser dina inlägg!
Förstår att du saknar alla här hemma och att alla här saknar dig lika mycket men fyfan va du är bra och stark som gör den här grejen Maria!! Känner mig lite som Eva, som en stolt mamma, som vill tala om för alla hur bra du är :) du ska bara veta hur mycket jag skrytit om dig! :D åh va du är bra, det ger mig motivation och glädje att följa dig!! Saknar dig massor <3

2013-03-06 @ 10:46:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0