Fredag

Idag har vi haft vår första lediga dag och det har varit en riktigt trevlig sådan. Mallorca bjöd på 20 grader och sol så det har blivit både poolhäng, fika i solen och lite mys med teamet nu på kvällskvisten :) Tvätta har jag hunnit med också, inte illa pinkat!

Igår kväll hade vi showkväll, några som var här på showschool förra året visade oss showen som vi kommer jobba med kommande vecka. Eurovision Non Stop heter den och ni förstår kanske av namnet att den röda tråden är melodifestivalen :) Ska bli spännande och kul, det var en galet bra show som de visade oss igår. Men jag är såklart livrädd också, det ska jag inte sticka under stolen med. Men jag ska kämpa som vanligt! På ett eller annat sätt ska den där dansen sitta, så är det bara.

Efter showkvällen var vi ett rätt stort gäng som gick ut, först till en klubb som ligger ganska nära hotellet här och sedan lite senare till karaokebaren som vi var på andra kvällen här i Alcudia. Riktigt kul, shit vad vi sjöng loss där allihop :) Jag var hemma vid 4 men har faktiskt mått bra idag, blev inte så mycket dricka för min del. Är lite orolig för att min hals inte ska palla om jag inte tar väl hand om mig.

Imorgon väntar då rep som vanligt men med den nya showen, vi har nu lämnat första blocket som var barnunderhållningen/björnshowerna. Vad galet egentligen att jag har lärt mig tre hela shower och 16 danser och sånger på en vecka. Det trodde jag aldrig!!

Jag saknar er alla hemma så mycket. Det är på kvällarna man hinner tänka och då kommer saknaden. Men tiden går fort och jag har det väldigt bra här :)
Sov gott!!



Kommentarer
Maja

Mer bilder!

2013-02-17 @ 21:42:11
URL: http://majuts.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0