Kväll!

Puh! Dagen till ända.

Ville mest kika in för att säga TACK, alla ni där hemma som hör av er och peppar mig. Både från jobbet, i familjen och alla fina vänner. Inser när jag är här borta hur otroligt många som är viktiga för mig och hur fantastiska människor jag har i mitt liv och blir typ gråtfärdig av att jag tänker på det bara.

Sen vill jag också säga FÖRLÅT för att jag inte hör av mig till alla, men det är verkligen mer sant än någonsin att det faktiskt inte finns tid.

Till sist, jag har fått reda på att jag kommer att bo i en 55 kvm stor lägenhet själv i Egypten, som tillhör Sunwing-hotellet. För typ 100 kr om dagen får man tillgång till hela all inclusive och allt på hotellet om man bor hos mig! Så kom och hälsa på!!! :)

PUSS



Kommentarer
Mamma Eva

När du kommer hem fixar vi en resa direkt. Jag tar ledigt en vecka i slutet på maj.(Vilket datum kommer du hem?)

2013-02-19 @ 11:17:26
Jessica

Ååååh, jag vill vill vill!! Kanske kan komma i slutet av augusti innan skolan börjar isf :D

2013-02-20 @ 14:19:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0