Måndag kväll

Halloj alla fina! Ny vecka och ny show att repa in. Igår började vi med rockshowen och OJ vad kul det är. Så mycket attityd och kraft i dans och sång som det är nu önskar jag att det var i varje show! Trots att jag kämpar med dansen och trots att lilla elaka apan tittar fram titt som tätt fortfarande, känner jag i hela kroppen hur det blir lättare att ta in instruktioner och koreografi. Men framförallt känner jag hur det blir roligare och att jag blir mer och mer taggad på att lära mig mer.

Vi har redan repat in 2/3 av showen och vi började igår, så det går undan med inlärningen här. Showerna är ju på 45 min vardera så det är en hel del :) I den här showen är det så galet bra låtar också, roliga rockklassiker som Heavens on fire, Run to the hills, Living on a prayer är bara ett fåtal exempel. Min favoritlåt är nog Hold the line med Toto som jag har lead på. Riktigt bra låt!

Inget speciellt står annars på agendan för den här veckan, vi håller på fram till fredag så tills dess kommer dagarna att se ut som vanligt här. Jag börjar bli väldigt nyfiken på Egypten ju mer vi närmar oss, jag har nog fortfarande inte riktigt förstått att jag ska bo där i 8 månader. Det är ju helt galet :)

Vädret här är förövrigt helt fruktansvärt just nu. Spöregn, kyla och blåst har det varit i 3 dagar och det ska tydligen hålla i sig ytterligare ett par dagar. Men men, vi är knappt utomhus ändå, hade bara varit skönt med lite värme. Det lär jag ju dock inte sakna om ett par månader...

Är galet trött, det kanske märks på hur jag skriver. Sov gott, jag saknar er :)



Kommentarer
Linn L

Åh önskar jag kunde få ser er uppträda sen!! Älskar att se dig sjunga och vill mer än gärna se dig dansa också :D verkar som att du har det skitbra korvis <3

Svar: Det kan du få göra! Kom till Egypten och bo hos mig! :D
miuts.blogg.se

2013-02-26 @ 12:52:46
Mamma

Jag blir också otroligt nyfiken. Kan du inte skicka en liten inspelning?eller det kanske inte är tillåtet? saknar dig varje dag , men överlever ;)
kram

2013-02-27 @ 19:44:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0