Onsdag

Klockan är lite över 22 och jag ligger i sängen med störd värk i benen. Idag har vi dansat utan stopp i typ 6 timmar, helt sjukt och jag är galet trött. Men det har varit väldigt skoj, som vanligt :)

Det går bättre och bättre för mig med dansen. Min inställning blir snällare och mer positiv för varje dag som går och det känns som att jag har börjat acceptera att det faktiskt är okej att göra en del fel. Klart man inte kan lära sig allt jättefort och det är klart att man faktiskt inte kan vara bäst på allt. Apan på axeln försvinner mer och mer och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag kan jobba bort den helt, och att det inte blir värre igen. Och om det blir det, så får jag komma ihåg hur glad och nöjd jag känner mig nu, och försöka hitta tillbaka till det :)

Vår producentansvarige/koreograf kom fram till mig idag och sa att det var väldigt kul att se hur mycket det har lossnat för mig. Jag blev förstås superglad :) Idag var en bra dag helt enkelt. Inte tänka på att det kanske blir dåligt någon annan dag. Lev i nuet, eller vad säger man?

Ikväll har vi haft After Beach-workshop kan man kalla det, man har det på hotellen för alla barnen och nu för att få veta hur det går till så gjorde vi det allihop tillsammans. Vi har alltså suttit 40 st vuxna och lekt barn och sjungit barnsånger i tre timmar, helt sjukt vad jag har skrattar. Har jätteont runt öronen och jag vet inte riktigt om det är för att jag håller på att få öroninflammation eller för att jag skrattat mig till värk...

Imorgon är det, surprise surprise, dansrep och manusrep hela dagen. Sen på kvällen är vi lediga, vilket betyder utgång, längtar som en tok! Och sen på fredag = vår första lediga dag! Tjoho!



Kommentarer
Anonym

det låter kul att både arbeta och ha kul. Visst är det roligt att man lär sig något också. Hjärtekramar
Mamma

2013-02-14 @ 14:09:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0