Manus

Idag fick jag mailat manus till mig - tre olika barnshower ska jag lära mig utantill på 3 veckor vilket innebär ungefär 60 sidor text och 18 sångtexter utantill. Att jag dessutom ska tömma en hel lägenhet och flytta hem till mamma under den här tiden, och jobba heltid, känns lite halvstressigt just nu. Men jag ska försöka att ta lite varje dag, så ordnar det sig säkert. Men ni vet den där känslan som man kan få när väldigt mycket kommer på en gång, att man aldrig kommer att klara det? Den finns där just nu, vilken panik säger jag bara. Men det ordnar sig!
 
Fick min flygbiljett idag också - nu är det verkligen på riktigt. Jag längtar så att jag spricker! 


Kommentarer
Chilla

Usch .... ingen Maria mera snart ....

2013-01-19 @ 10:15:17
URL: http://rymdblomman.bloggagratis.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0