Torsdag eftermiddag

Klockan är 16.30 här på Mallorca och jag har gått hem till lägenheten för att vila en stund. Jag tänkte att jag skulle börja sjunga idag, för halsen har känts bra både igår och imorse, men så blev jag nog lite väl exalterad och sjöng för full hals på förmiddagen och det skulle jag nog inte ha gjort. Känner mig nämligen sliten i halsen redan, men jag tror inte att det är någon fara. Ska inte sjunga förrän imorgon, sen är det vila i tre dagar som gäller, så det löser sig nog :) Det får mig iallafall inte på dåligt humör för alla människor runt omkirng mig här gör det så jäkla lätt att vara glad hela tiden. Helt sjukt.
 
Idag kommer det några nya hit till showschool som också ska jobba. Vissa av teamen har inte varit fulltaliga från start här, för det är några som varit och jobbat på olika destinationer som inte varit klara med sina säsonger. Nu är dem det och kommer hit, det känns riktigt spännande :) Lite konstigt känns det också, för vi har alla blivit så galet tajta här på showschool och iallafall jag känner att jag kommit varenda person nära, inte alla lika mycket men jag tycker om alla så otroligt mycket. Och då är det ändå 35 personer.. Jag tror det är 5 nya som kommer, och en av dem är faktiskt en kille som gick på samma gymnasium som mig. Ska bli kul att träffa honom, han är grym på både dans och sång och jag tyckte väldigt bra om honom när vi gick i skolan :)
 
Imorgon ska vi ha scenrulle och jamsession igen, det jag berättade om förra veckan, då vi visar upp allt vi lärt oss under veckan som varit för både producenter och för varandra. Jag gillar den här showen, men jag känner inte riktigt lika mycket för den som jag har gjort med de andra. Det tror jag dock mest beror på att jag ju inte sjungit på hela veckan och därför hamnat efter lite, jag har knappt ens prövat att sjunga låtarna och det är mysik som varar i 45 minuter. Men det kommer bli superbra sen när jag kan börja sjunga allt, för då kommer mycket sätta sig på plats som är lite oklart nu :)
 
Det är bara 2 och en halv vecka kvar tills jag kommer hem. Jag har aldrig varit med om att tiden gått så fort förut som jag upplevt att den gjort här. Jag vågar inte ens tänka på dagen då vi alla ska säga hejdå till varandra, trots att jag längtar hem till alla mina nära och kära och inte minst till EGYPTEN.
 
Om det är något som är oklart för någon som läser, släng in frågorna i kommentarsfältet så kan jag svara på dem i nästa inlägg! Mycket jag skriver kanske är förvirrande :)
KRAM!


Kommentarer
Mamma

Allt är solklart. När du kommer hem får du ta med dig solen och framförallt värmen. Bra att du känner dig bättre. Tänker på dig varje dag och längtar, men jag vet att du har det bra.
Kramar och pussar

2013-03-10 @ 17:47:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0