Fredag

Det är rätt svårt att hålla koll på dagarna här, tidsuppfattningen försvinner litegrann när det är jobb och rep även på kvällar och vi har inte ledigt förrän nästa fredag. Men det gör mig INGENTING!
 
Idag är jag dock sjukt trött, det märks nu efter några dagar att det är en helt ny vardag som börjar ta form ochatt  det är en ganska ansträngande sådan. Jag märker att jag sätter väldigt höga krav på mig själv och jag har det rätt kämpigt med självkänslan emellanåt. Jag kan komma på mig själv med att stå och tänka att jag är en bluff, att snart kommer alla förstå att jag inte är bra på det här och att jag har hamnat helt fel. Men andra stunder står jag och dansar och tänker att, shit, jag kan ju faktiskt det här. Och vad kul det är! Så tankarna skiftar väldigt mycket, det går upp och ner, men jag tror inte att jag är ensam om att känna så. Och jag vet att det kommer att bli bättre, herregud, det har ju bara gått 3 dagar :) Jag ska vara här i 7 veckor, det är lätt att man glömmer bort det. Jag har en tendens att vilja göra allt väldigt fort och lära mig allt på direkten, men det funkar ju inte riktigt så i livet och det inser man verkligen här.
 
Jag ligger iallafall i sängen nu och ska strax försöka sova, har pratat med mamsen i telefon och med kollegan på facebook, jag längtar efter dem. Får snacka skit med min roomie istället, världens härligaste tjej som heter Karin. 
Det går typ inte att ladda upp bilder på den här datorn för den är så satans seg, så om man vill se bilder får man ta sig en titt på instagram, där är det lättare att få till det :)

Vi hörs snart igen! Kramis
 


Kommentarer
Anonym

Bra tänk Maria!

2013-02-10 @ 16:51:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0