GooglareN

Sedan jag fick veta att jag fått tjänsten, så har jag blivit en frenetisk googlare. Jag googlar och söker på precis allt jag kan komma på som kan ha någon slags koppling till Sunwing och hotellet som jag ska jobba på. Främst försöker jag hitta personer som också fått tjänst och som ska ut på samma säsong som jag. Någon framgång hittils? Nepp!
 
Det har till och med gått så långt att jag börjat söka på hashtags på instagram; "showartist", "makadibeach", "sunwingshow", "sunwingwaterworld" och "showschool" är det jag sökt på hittils med typ 0 procent framgång. Jag fattar inte varför jag är så besatt, men jag antar att det är för att jag aldrig varit med om något sådant här tidigare. Att jag liksom inte har någon koll eller kontroll på vad det är jag ger mig in i eller vad det är jag har att vänta. Att jag inte kan förbereda mig varken praktiskt eller mentalt ännu, och att jag kommer att leva intensivt med människor som jag inte ens vet namnen på än.
 
Jag vet att jag inte är den första som får uppleva något sådant här och allt detta kanske kan låta väldigt dramatiskt och överdrivet i andras öron. Men sålänge jag får skriva av mig och inte tjatar ihjäl mina nära om det här så tror jag att bloggen får bli som ett slags andningshål, en bra lösning helt enkelt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0