Söndag

Så har man snart varit här i en vecka, det är sjukt vad tiden går. Dagarna ser i stort sett likadana ut, vi börjar dagen med ett träningspass kl 8, efter det är det frukost, sedan rep i x antal timmar, sedan lunch, sedan rep i några timmar till, middag, och sedan varierar det lite vad vi hittar på på kvällarna. Hittills har vi haft melodifestivalskväll, repkväll, sång-masterclass, manusläsning och teammöte på kvällarna. Imorgon ska de som redan varit här på showschool visa oss Mini-stars som är en av barnaktiviteterna. Det är typ som småstjärnorna, ni vet det där programmet som gick på TV4 en gång i tiden :)

Humöret går upp och ner här, eller snarare feelingen kanske jag ska säga. Ena stunden (nu syftar jag på dansen, vi har inte börjat sjunga än) känns det, som jag tidigare nämnt, riktigt bra och andra stunder vill jag bara gå in på toa och grina. Men jag vet innerst inne någonstans att jag kommer klara det här, och jag vet hur stolt jag kommer vara när jag ser tillbaka på det här i framtiden. Att jag grejade det liksom. För det kommer jag att göra.

Maten här är riktigt bra tycker jag. Vi har buffé både till frukost, lunch och middag och det finns massor att välja bland. Mycket fräsch sallad och massa härliga frukter, det gillar jag. Efterrättsbuffén har jag inte ens närmat mig, men det är nog inget fel på den heller :)

Dags att sova säger min roomie Karin som ligger bredvid, kloka ord. Jag saknar er därhemma. Puss och kram!



Kommentarer
Anonym

Saknar dig jättemycket !

2013-02-12 @ 21:56:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0